lördag 24 april 2010

Moving day i Puerto Vallarta

Efter tre varv i Puerto Vallarta ligger jag pa 36:e plats efter 70-68-71 (-7). Idag fick jag en bra start, och var -4 efter 12 men missbedomde tyvarr nagra approachslag i vinden pa slutet och fick noja mig med 71. Idag var det mycket blasigare an tidigare och banan spelades helt annorlunda mot tidigare dagar. Min starttid imorrn ar 08:40 vilket ar forsta start.
Lite intressant ar att Punta Mita, dar hotellet och golfbanan ligger, ar i tidszonen "mountain time", och Puerto Vallarta i "Central Time". Eftersom alla som ar i Punta Mita ar turister som ska flyga fran Puerto Vallartas flygplats, sa har alla flygplatstid pa sina klockor, och det ar ocksa darfor som 08:40 ar forsta starttid.
Direkt efter varvet beger jag mig till flygplatsen for att aka tillbaka till San Francisco.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar